Özel Arama

3. Yeşilçam Ödülleri

Posted by aulger On 01:46 0 yorum

Yeşilçam Ödülleri'ne 'Vavien' 9 dalda, 'Güneşi Gördüm' 6 dalda, 'Pandora'nın Kutusu' ve 'Nefes: Vatan Sağolsun' ise 5 dalda aday gösterildi.

 
Buna göre, 11 kategorideki adayların isimleri şöyle:
EN İYİ FİLM:
Güneşi Gördüm, Hayat Var, İki Dil Bir Bavul, Nefes: Vatan Sağolsun, Pandora'nın Kutusu, Vavien.
EN İYİ YÖNETMEN: Levent Semerci-Nefes: Vatan Sağolsun, Mahsin Kırmızıgül-Güneşi Gördüm, Reha Erdem-Hayat Var, Yağmur ve Durul Taylan-Vavien, Yeşil Ustaoğlu-Pandora'nın Kutusu, Zeki Demirkubuz-Kıskanmak.
EN İYİ KADIN OYUNCU: Binnur Kaya-Vavien, Demet Evgar-Güneşi Gördüm, Meral Çetinkaya-Karanlıktakiler, Nergis Öztürk-Kıskanmak, Nesrin Cevadzade-Dilber'in Sekiz Günü, Şerif Sezer-Deli Deli Olma.
EN İYİ ERKEK OYUNCU: Engin Günaydın-Vavien, Mert Fırat-Başka Dilde Aşk, Mete Horozoğlu-Nefes: Vatan Sağolsun, Nadir Sarıbacak-Uzak İhtimal, Öner Erkan-Bornova Bornova, Yılmaz Erdoğan-Neşeli Hayat.
EN İYİ YARDIMCI ERKEK OYUNCU: Cemal Toktaş-Güneşi Gördüm, Cezmi Baskın-Neşeli Hayat, Genco Erkal-Pazar: Bir Ticaret Masalı, Mustafa Uzunyılmaz-Mommo-Kızkardeşim, Settar Tanrıöğen-Vavien.
EN İYİ YARDIMCI KADIN OYUNCU: Berrak Tüzünataç-Kıskanmak, Derya Alabora-Pandora'nın Kutusu, Hasibe Eren-Usta, Lale Mansur-Başka Dilde Aşk, Serra Yılmaz- Vavien.
EN İYİ GÖRÜNTÜ YÖNETMENİ: Floren Henry-Hayat Var, Gökhan Tiryaki-Vavien, Hayk Kırakosyan-7 Kocalı Hürmüz, Levent Semerci ve Vedat Özdemir-Nefes:Vatan Sağolsun, Soykut Turan-Güneşi Gördüm.

0 Response for the "3. Yeşilçam Ödülleri"

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails

ShareThis